Wednesday, March 4, 2009

25 tahun...



Rasa mcm x percaya tahun ni aku dah masuk 25 tahun...rs mcm smlm aku baru habis bljr kat kl 2 tahun yg lps...tp x masuk agi..

selagi belum sampai angka 1 september 2009, selagi tuh umur aku x masuk 25..mintak2 umur aku dipanjangkan utk sampai ke tahap tu...kalau blh lebih dr tuh...insyaallah...amin....

25?apa yg perlu dicari oleh seorang wanita bila umur dia dah sampai tahap tuh?bagi aku kerjaya yg pertama...dari kerjaya tuh, kita blh dpt duit n dlm ms yg sama kita simpan sikit2 utk dijadikan harta...dari duit tuh, aku blh wt mcm2...nk g melancong, nk beli mcm2 sesuai dgn jiwa perempuan....hahahah...

tapi yg paling penting adalah KEPUASAN....

yg ini aku dpt rasakan skrg...kalau x caya cuba tgk gmbr kat sblh...

aku happy skrg...alhamdulillah...

yg paling penting....apa yg aku alami selama ini adalah ujian dari allah n hanya dia sahaja yg tahu kekuatan umat-Nya...

No comments: