Thursday, March 5, 2009

My Hero



Fernando Torres & Steven Gerrard adalah hero aku. Dua-dua adalah pemain bolasepak untuk Liverpool Football Club (LFC). Ini bermakna secara automatiknya aku minat dgn pasukan LFC.Hahaha...

Kalau nak tahu, aku dah minat pasukan ni dari umur aku 12 tahun agi. Ini bermakna sudah hampir 13 tahun aku minat dgn pasukan ini. LFC membuatkan aku minat dgn sukan bolasepak. Best minat sukan ni. Pemain bolasepak yg pertama aku minat adalah Michael Owen. Ini adalah kuda tua utk pasukan LFC.Maksud aku bekas. Huhuhuhu...

Tp skrg minat aku dah beralih kat Torres.Hahaha... Gerrard pulak aku minat dia ms Owen masih bermain dgn LFC lagi. Still sampai skrg aku minat agi kat Owen tp dah berkurang sejak dia kuar dr Liverpool ms tahun 2005. Ms tuh, aku nak mrh gila kat dia apasal lah dia kuar dr Liverpool. Padahal ms tuh, dia mmg cnfm slmt klau dgn LFC. Tapi nk wt mcm mn, maybe dia nak peluang yg lebih best dr apa yg dia dpt kat Liverpool. Mungkin dia nk cari pengalaman sbb tuh dia kuar dr kepompong Liga Perdana Inggeris n then masuk ke Liga Premiera Sepanyol.Pulak tuh main dgn Real Madrid. Tp syg seribu kali syg, peluang dia kat sana terhad sampai lah dia masuk balik Liga Perdana Inggeris.Main dgn Newcastle United. Adoi... sian pulak kat dia.



Salah satu cita2 aku adlh nk ke tmpt ni.







Stadium Anfield. Malah nama aku CT_LiVaN pun diabadikan dari nama Liverpool. LiV singkatan dari Liverpool & aN adalah dari Anfield, stadium untuk Liverpool. Amacam ok x? Aku dpt nama ni ms aku form 4.Saja aku cari nickname yg best sikit, sesuai dgn minat aku tuh...



Bila agaknya aku akan berada di tgh kelautan manusia tersebut? One day aku akan pastikannya... Insyaallah...Amin...

1 comment:

Awien Heritage said...

ape2 pn MU lg power..
hidup MU..hahahahha...